Takipçiler

20160210

Şubatın on'u olmuş,
yazmayalı ay olmuş
Uğraşıyorum, düşünüyorum, hayal ediyorum, didiniyorum. Yaptıklarım bunlar, dahası değil. Bir defter aldım geçen gün kendime. Cafemin her bir köşesini, her bir ayrıntısını tek tek hayal ediyorum, oluruna bakıyorum. Baktım oluyor, hemen not alıyorum. İlham alınacak çok şey var aslında ve ben doğadan ilham alıyorum. Bu yüzden ana materyalim "ahşap". Ahşap olacak her yer ve sonra o küçücük ahşap cafenin içi mis gibi kahve kokacak. Çok detay yazmak istemiyorum özgün kalsın diye. Fakat içim içime sığmıyor, aklıma geldikçe heyecanlanıyorum, sonra heyecanlanmam yetmiyor, başkalarını da heyecanlandırıyorum.
Süreç hızlandı, evet. 
Bu ne kadar doğru bir karar bilmiyorum, fakat olumsuz hiçbir şey düşünmemeye çalışıyorum. 
Hayatımda her şey, her zaman güzel oldu, en azından güzel bitti. Bu da öyle olacak. Ve seneye bu zamanlar, 23 yaşında küçücük bir işletmeci olarak karşınıza çıkacağım. 
He şey güzel olsun.
Her şey hepimiz için güzel olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder